Bądź pochwalony, przybyszu!

Ta jama królicza wyrosła w ziemi tak niespodziewanie, prawda? Przerażony spadałeś długi czas między tykającymi zegarami i innymi dziwacznymi rzeczami. 'Zjedz mnie!', 'wypij mnie!' - cóż za bzdury? Obruszyłeś się zapewne. Chcesz stąd wyjśc? A nie zwiedzisz jej najpierw? Skoro tu trafiłeś, prawdopodobnie za własnym szczęściem, lub za zaproszeniem żaby dwornej! Nie czekaj, przyjmij zaproszenie, czekaliśmy na ciebie! Ciężko się odnaleźc? Obok, przy naszym Drogowskazie, widnieje słowniczek wytyczony słowami "Białe róże pomalowane na czerwono" - już wszystko będzie dla ciebie jasne! Ale pamiętaj! Od Ciebie zależy, czy Rokrocznia spisze twe mienie, czy Królowa Kier zetnie cię o głowę!

sobota, 9 marca 2013

007. Odmowa: http://feminelle.blog.pl

Na partię krokieta u Królowej Kier została zaproszona Stella z bloga Feminelle.
  ---------------------------------------------------------------------------------
Nieproszeni goście coraz częściej mają w zwyczaju pojawiać się na królewskich terenach. Znużona tą monotonią władczyni, poinformowana właśnie o nowo przybyłym poddanym ruszyła niechętnie na główny plac. Sprawę postanowiła załatwić szybko i konkretnie. - Chyba pomyliłaś daty, młoda damo. Następnym razem pilnuj precyzji.
  ---------------------------------------------------------------------------------
 Zmuszona jestem wystawić odmowę (już drugą dzisiaj, niestety). Powody:
1. Twój blog pochodzi z portalu, którego nie oceniamy.
2. Ocenie nie podlegają zawieszone strony.
3. Prosiłam o niezgłaszanie do mnie blogów o celebrytach, a Selena Gomez się do nich zalicza.

4 komentarze:

  1. Skoro nie oceniacie "blog.pl", to nie wysyłajcie zaproszeń, bo robicie tylko z człowieka głupca.
    feminelle.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz błąd, każdemu zdarzyć się może. Gdybyś jednak przeczytała regulamin nie byłoby problemu.
      ~ Królowa Kier

      Usuń
  2. Ups... Coś dużo odmów. Mam nadzieję, że ze mną takich kombinacji alpejskich nie będzie ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ups... Coś dużo odmów. Mam nadzieję, że ze mną takich kombinacji alpejskich nie będzie ;).

    OdpowiedzUsuń

Wyrażając swoje zdanie odnośnie naszych ocen liczymy na kulturę osobistą. Nie piszemy tu po to by robić wam na złość - piszemy po to, by pomagać innym w ulepszaniu ich blogów.