Bądź pochwalony, przybyszu!

Ta jama królicza wyrosła w ziemi tak niespodziewanie, prawda? Przerażony spadałeś długi czas między tykającymi zegarami i innymi dziwacznymi rzeczami. 'Zjedz mnie!', 'wypij mnie!' - cóż za bzdury? Obruszyłeś się zapewne. Chcesz stąd wyjśc? A nie zwiedzisz jej najpierw? Skoro tu trafiłeś, prawdopodobnie za własnym szczęściem, lub za zaproszeniem żaby dwornej! Nie czekaj, przyjmij zaproszenie, czekaliśmy na ciebie! Ciężko się odnaleźc? Obok, przy naszym Drogowskazie, widnieje słowniczek wytyczony słowami "Białe róże pomalowane na czerwono" - już wszystko będzie dla ciebie jasne! Ale pamiętaj! Od Ciebie zależy, czy Rokrocznia spisze twe mienie, czy Królowa Kier zetnie cię o głowę!

wtorek, 19 lutego 2013

Szalony Kapelusznik

 
Oficjalny blog autorki: http://wilczku.blogspot.com
Kontakt przez GG: 23270186

 Co ocenię? 
  • Opowiadania wszelakiego rodzaju, najlepiej fantasy, romantyczne, przygodowe, kryminalne i wiele, wiele innych - nie mam specjalnych zastrzeżeń co do typu, w końcu wszystko zależy od tego, który pisze, jak przedstawi swoją sztukę i czy mnie tym zainteresuje. Horrory, choć niestety nie leżą mi najlepiej w zbyt wrażliwej duszy, ocenię także - według mnie, sztuka jest od tego by wyrażać emocje, nie tylko dobre przekonania,
  • Param się również pamiętnikami, powiastkami 'mającymi czegoś nauczyć', waszymi własnymi refleksjami - chętnie czytam i poznaję opinie innych ludzi. W ten sposób warto poznać bliźniego, który pewnego dnia zupełnie nieświadomie przejdzie obok was - a może ma w zanadrzu plan na zmianę świata?
  • Blogi-wiersze, poezja, swego rodzaju literatura piękna - sama niekiedy tym się zajmuję, temat nie jest mi obcy. Chętnie zerknę krytycznym okiem na wzniosłe westchnienia waszych dusz, tym bardziej, że jest ich coraz mniej,
  • Wasze pasje, czyli moda, stylizacje, sztuka, jazda konna, taniec i wiele innych, które można uznać za hobby - nie znam się co prawda na każdym temacie, który mi podsuniecie, aczkolwiek postaram się być jak najbardziej obiektywna i zagłębić się w ten temat,
  • To, co ocenię bardzo chętnie, albowiem to mój konik, to fotoblogi, fotografia ogólna i grafika. Siedzę już trochę w tym temacie, nie powiem, chętnie rzucę pochwałami w stronę profesjonalistów i naprowadzę na dobrą drogę amatorów,
  • Fani, chcący przybliżyć swoim poplecznikom idoli, znajdą i u mnie oceny. Nie jestem może wielką fanką żadnego z celebrytów, a jednak wiem to co każdy, a i staram się nie być popularnym 'hejterem', oceniając ich z każdego względu i wyciągając wnioski, także czy to będzie blog o One Direction, czy o równie niesławnej gwieździe - czy raczej nie pojawiającej się co chwila na pierwszych stronach gazet - Two Steps From Hell, blogi o gwiazdach, plotkarskie, filmach (również seriale, anime), książkach (też manga), grach, muzyce itd, ocenię chętnie.
 Czego nie ocenię?
  • Blogów opierających się na tematyce RPG, czego, niestety, choć w takowych uczestniczyłam, nigdy ich nie rozumiałam,
  • Nie będę oceniać, ze względu na swoje patriotyczne i tolerancyjne wyznania, blogów nawołujących do nieczystych celów, rasistowskich, erotycznych i tym podobnych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyrażając swoje zdanie odnośnie naszych ocen liczymy na kulturę osobistą. Nie piszemy tu po to by robić wam na złość - piszemy po to, by pomagać innym w ulepszaniu ich blogów.