Bądź pochwalony, przybyszu!

Ta jama królicza wyrosła w ziemi tak niespodziewanie, prawda? Przerażony spadałeś długi czas między tykającymi zegarami i innymi dziwacznymi rzeczami. 'Zjedz mnie!', 'wypij mnie!' - cóż za bzdury? Obruszyłeś się zapewne. Chcesz stąd wyjśc? A nie zwiedzisz jej najpierw? Skoro tu trafiłeś, prawdopodobnie za własnym szczęściem, lub za zaproszeniem żaby dwornej! Nie czekaj, przyjmij zaproszenie, czekaliśmy na ciebie! Ciężko się odnaleźc? Obok, przy naszym Drogowskazie, widnieje słowniczek wytyczony słowami "Białe róże pomalowane na czerwono" - już wszystko będzie dla ciebie jasne! Ale pamiętaj! Od Ciebie zależy, czy Rokrocznia spisze twe mienie, czy Królowa Kier zetnie cię o głowę!

wtorek, 19 lutego 2013

Królowa Kier

Oficjalny blog autorki: http://summit-creative.blogspot.com/
Kontakt przez GG: 35696392

Co ocenię?
  • Wszelkiego rodzaju pamiętniki i dzienniki - szczególnie chętnie poczytam również wasze refleksje. Z nieuzasadnionych przyczyn lubię słuchać o innhch ludziach i cudzym życiu, więc to klimaty zdecydowanie dla mnie.
  • Blogi o tematyce mody i stylu, o ile nie będą to relacje z wybiegów i pokazów, bo tym się akurat nie interesuję.
  • Opowiadania, jednak nie wszystkie. Staram się omijać cudze kontynuacje powstałych już historii. Sądzę, że skoro autor skończył daną serię taką jaka jest to raczej nie oczekuje, że ktoś mu dopisze swój własny ciąg dalszy. Niektóre gatunki również mi nie odpowiadają, dlatego w kwestii opowiadań lepiej się ze mną wcześniej skontaktować. Najchętniej przyjmę kryminały, fantasy i opowiastki psychologiczne, choć to nie jedyne w co z radością zajrzę.
  • Blogi o gwiazdach - pomijając celebrytów. Nie lubię czytać o sławach znanych praktycznie każdemu. Wolę zagłębić się w twórczość mniej znanych autorów, a kto wie, czy nie równie zasługujących na taki rozgłos. W tej kategorii najmilej widziane strony o Owl City, Skrillex'ie, Eldo, Eminemie, HiFi Bandzie oraz Coldplay, ale i na inne jestem otwarta :)
  • Blogi o mandze & anime, pod warunkiem, że nie ogranicza się to do jednego konkretnego tytułu (chyba że Chobits, wtedy przyjmę z otwartymi ramionami). Recenzje, opinie, nowe serie - o tym chętnie poczytam.
  • Grafika i dodatki to coś czym się interesuję i często przeglądam. Bez problemu ocenię każdego bloga w tej tematyce, gdyż mam odpowiednią wiedzę i doświadczenie.
  • Chętnie poczytam o waszym hobby. Omijam raczej jedynie jazdę konną - po prostu nie mój świat.
  • Wasze opinie co do książek, filmów, gier, piosenek, itp.
  • Wszystko co fotografii dotyczy.

Czego nie ocenię?
  • Poezji i wierszy, z racji, że się na tym kompletnie nie znam. Pisać ich nie umiem, więc ocenić tym bardziej będzie ciężko.
  • Blogów rasistowskich, erotycznych bądź religijnych
  • Opowiadań o wampirach z motywem przewodnim romansów. Wystarczająco dużo się naczytałam i nasłuchałam o Zmierzchu. Jeśli masz inny, ciekawy pomysł na ukazanie tych istot - wtedy śmiało się zgłaszaj.
  • RPG.  Owszem, wszelkie PBF uwielbiam, ale na forach. Podstaw, zasad i działania takich blogów niestety nie rozumiałam nigdy, więc moja ocena byłaby w takim przypadku zbyt niesprawiedliwa.
  • Żadnych horrorów i wszystkiego innego co spod tego gatunku wychodzi. Zbyt wrażliwa na to jestem.
W razie wątpliwości i niejasności proszę zgłaszać się do mnie na GG. Nie gryzę, a wręcz przeciwnie, jestem otwarta na nowe znajomości i kontakt z ludźmi.

1 komentarz:

  1. Czy jeśli zgłsiłam się 9 marca do oceny, a nie zostałam oceniona przez zmianę w blogu, to czy mogę się już zgłosić ponownie do oceny ? (minął już miesiąc)

    OdpowiedzUsuń

Wyrażając swoje zdanie odnośnie naszych ocen liczymy na kulturę osobistą. Nie piszemy tu po to by robić wam na złość - piszemy po to, by pomagać innym w ulepszaniu ich blogów.