Bądź pochwalony, przybyszu!

Ta jama królicza wyrosła w ziemi tak niespodziewanie, prawda? Przerażony spadałeś długi czas między tykającymi zegarami i innymi dziwacznymi rzeczami. 'Zjedz mnie!', 'wypij mnie!' - cóż za bzdury? Obruszyłeś się zapewne. Chcesz stąd wyjśc? A nie zwiedzisz jej najpierw? Skoro tu trafiłeś, prawdopodobnie za własnym szczęściem, lub za zaproszeniem żaby dwornej! Nie czekaj, przyjmij zaproszenie, czekaliśmy na ciebie! Ciężko się odnaleźc? Obok, przy naszym Drogowskazie, widnieje słowniczek wytyczony słowami "Białe róże pomalowane na czerwono" - już wszystko będzie dla ciebie jasne! Ale pamiętaj! Od Ciebie zależy, czy Rokrocznia spisze twe mienie, czy Królowa Kier zetnie cię o głowę!

poniedziałek, 4 marca 2013

Kot Dziwak





Kontakt przez GG: 37678111

Co ocenię?
  • Chętnie zaglądnę na blogi o modzie. O ile nie będą one o sławnych projektantach, relacjach z pokazów i innych tym podobnych rzeczach. Ta interpretacja jest dla mnie obca, a nie chciałabym wystawiać niesprawiedliwej oceny.
  • Blogi kosmetyczne. Uwielbiam wszystko co związane z urodą, a w szczególności interesuje mnie kreowanie wymyślnych fryzur i tworzenie swoich looków makijażowych. Na takie właśnie blogi chętnie wpadnę i co nieco ocenię :)
  • Recenzje. Szczególną uwagę zwracam na gry komputerowe. Przy okazji chętnie poznam różne nowości w dziale gier, książek czy filmów o, których wcześniej nie miałam pojęcia :)
  • Internetowe pamiętniki. Sama najchętniej prowadzę właśnie ten typ bloga. Choć czasem brak weny i pomysłu na notkę, bo nic nadzwyczajnego się u nas nie dzieje, to i tak bardzo miło mi się czyta o codziennym życiu innych :)
  • Grafika komputerowa należy do jednej z moich najmocniejszych stron. Interesuję się nią bardzo długo, mam też oczywiście duże doświadczenie, więc na pewno znajdę czas by doradzić, skrytykować czy pochwalić ;)
  • Zawsze czułam, że mam dryg do fotografii dlatego na blogi fotograficzne wejdę z miłą chęcią.
  • Tematyka związana z celebrytami, gwiazdami i ogólnie sławnymi ludźmi. Raz po raz wpadam na takie blogi choćby dlatego iż mogę poczytać najświeższe ploteczki i niekiedy dowiedzieć się jakiś ciekawych faktów, które wcześniej były mi obce. Dlatego równie chętnie poddam takie blogi ocenie.
  • Bardzo mile widziane będą blogi o waszym hobby. Najchętniej poczytałabym o tańcu, śpiewie, ale oczywiście jestem otwarta też na inne propozycje ;)



Czego nie ocenię?
  • Blogów o grach RPG i grach internetowych. Absolutnie nie mój temat.
  • Manga & anime. Co prawda nie jest tak, że w ogóle nic o niej nie wiem, ale nigdy za bardzo nie odnajdywałam się w tym temacie, więc nie chciałabym wystawiać niesprawiedliwej oceny.
  • Blogów z poezją i opowiadaniami. Choć mam opinię bardzo kreatywnej osoby to nie umiem oceniać twórczości innych.
  • Oczywiście nie mam zamiaru zaglądać na blogi rasistowskie, erotyczne, religijne i inne tym podobne.

Kto pyta nie błądzi, więc jeśli ktoś miałby pytanie odnośnie jakiegokolwiek punktu, bez wahania zachęcam do skontaktowania się ze mną przez GG.

3 komentarze:

  1. Wow ! :O Świetny blog, bardzo przemyślany. Jest strasznie pomysłowy. Gratuluję :* Z chęcią zgodzę się na ocenę mojego bloga : gardan.blog.onet.pl <3 Już się boję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała uwaga: to nie jest miejsce na zgłoszenia.
      ~ Królowa Kier (z innego konta)

      Usuń
  2. Boski blog, wygląd ? wręcz cudowny : ) / DARVENS

    OdpowiedzUsuń

Wyrażając swoje zdanie odnośnie naszych ocen liczymy na kulturę osobistą. Nie piszemy tu po to by robić wam na złość - piszemy po to, by pomagać innym w ulepszaniu ich blogów.