Bądź pochwalony, przybyszu!

Ta jama królicza wyrosła w ziemi tak niespodziewanie, prawda? Przerażony spadałeś długi czas między tykającymi zegarami i innymi dziwacznymi rzeczami. 'Zjedz mnie!', 'wypij mnie!' - cóż za bzdury? Obruszyłeś się zapewne. Chcesz stąd wyjśc? A nie zwiedzisz jej najpierw? Skoro tu trafiłeś, prawdopodobnie za własnym szczęściem, lub za zaproszeniem żaby dwornej! Nie czekaj, przyjmij zaproszenie, czekaliśmy na ciebie! Ciężko się odnaleźc? Obok, przy naszym Drogowskazie, widnieje słowniczek wytyczony słowami "Białe róże pomalowane na czerwono" - już wszystko będzie dla ciebie jasne! Ale pamiętaj! Od Ciebie zależy, czy Rokrocznia spisze twe mienie, czy Królowa Kier zetnie cię o głowę!

sobota, 9 marca 2013

006. Odmowa: http://inspirasjon.blog.pl/

  Na krokieta u Królowej Kier została zaproszona Asia z bloga Inspirasjon.
  ---------------------------------------------------------------------------------
- Intruz! - wykrzyknął jeden z nadwornych strażników, wpadając zdyszany wprost do komnaty Królowej Kier. Władczyni momentalnie opuściła tron, w furii biegnąc na dziedziniec. Nie dość, że ktoś śmiał stawić się na jej królewskich terenach nieproszony, to w dodatku tak bezczelnie przerwał jej porę odpoczynku. Nie trzeba było długo czekać, by pełna złości przyłapała gości wśród krzewów krwisto-czerwonych róż. Jedyna co dało słyszeć się w owej chwili z jej ust to głośne i stanowcze: - Precz!
  ---------------------------------------------------------------------------------
 Odmawiam oceny z kilku powodów:
1. Oceniamy blogi jedynie z portalów bloog.pl oraz blogspot. 
2. Na swojej stronie umieszczasz wiersze, a wyraźnie mówiłam, że ich nie oceniam.
3. Będąc na początku kolejki nie można przenieść się do innego oceniającego - ty zaś miałaś taki zamiar.

4 komentarze:

  1. Dobrze, ale następnym razem nie dodawaj mnie do kolejki, tylko żebym miała czekać na odmowę. ;/
    I nie chciałam się przenieść do innego oceniającego, tylko chciałam też przeczytać opinię drugiej osoby.
    inspirasjon.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle, że nie można dwa razy ocenić tego samego bloga. Chyba, że po konkretnym okresie czasu.

      Usuń
    2. To nie zmienia faktu, że mogliście od razu napisać mi na moim blogu iż nie mogę być oceniona, bo po co mi czytać odmowę? Jeszcze jedno. Dlaczego na moim blogu Królowa Kier napisała mi, że mój blog został oceniony? Jakoś nie widzę oceny.
      inspirasjon.blog.pl

      Usuń
    3. Odmowa to też w pewnym sensie ocena. Tylko niedostateczna.

      Usuń

Wyrażając swoje zdanie odnośnie naszych ocen liczymy na kulturę osobistą. Nie piszemy tu po to by robić wam na złość - piszemy po to, by pomagać innym w ulepszaniu ich blogów.