Bądź pochwalony, przybyszu!

Ta jama królicza wyrosła w ziemi tak niespodziewanie, prawda? Przerażony spadałeś długi czas między tykającymi zegarami i innymi dziwacznymi rzeczami. 'Zjedz mnie!', 'wypij mnie!' - cóż za bzdury? Obruszyłeś się zapewne. Chcesz stąd wyjśc? A nie zwiedzisz jej najpierw? Skoro tu trafiłeś, prawdopodobnie za własnym szczęściem, lub za zaproszeniem żaby dwornej! Nie czekaj, przyjmij zaproszenie, czekaliśmy na ciebie! Ciężko się odnaleźc? Obok, przy naszym Drogowskazie, widnieje słowniczek wytyczony słowami "Białe róże pomalowane na czerwono" - już wszystko będzie dla ciebie jasne! Ale pamiętaj! Od Ciebie zależy, czy Rokrocznia spisze twe mienie, czy Królowa Kier zetnie cię o głowę!

piątek, 8 marca 2013

005. Odmowa: http://carness.blog.pl


Na spotkanie z Kotem Dziwakiem zaproszenie dostała Hadesowa z bloga carness.blog.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nowo przybyła przemierzała właśnie gęste konary wielkiego, ciemnego lasu. Idąc tak przed siebie, w pewnym momencie poczuła lekki powiew wiatru. Zaraz to, ujrzała poświatę, która krążyła wokół niej, a potem zniknęła. Na jej miejscu pojawił się czarno-niebieski, puchaty kot. Obejrzał nowego gościa od stóp do głów, a jego uśmiech nagle pobladł.
"- Nie jesteś tą, której szukam, bardzo mi przykro".
Po tych słowach odwrócił się na pięcie i zniknął.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Odmawiam oceny z jednego bardzo ważnego powodu:
1. W regulaminie wyraźnie napisane jest, iż dokonujemy oceny blogów tylko z serwisów blogspot i bloog.pl. Choć jest to też mój błąd, ponieważ to ja zostawiłam u ciebie komentarz, myślę, że gdybyś zajrzała do regulaminu, dopatrzyłabyś się mojej pomyłki. 

Szkoda. Miałam wielką nadzieję, że moją pierwszą notką nie będzie odmowa, ale cóż tak bywa. Następnym razem radzę uważniej czytać regulamin.

4 komentarze:

  1. To prosiłabym te osoby które zostawiły swoją reklamę na moim blogu i na innych blogach blog.pl o to by tego nie robiły.. W taki sposób zachęcacie a po chwili zostajemy tylko odmowę.. nie fajnie. / Carness.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle odmawiacie i to cały czas blogom z blog.pl co widać że zależy wam na reklamie i tylko zachęcacie podstępnie nas wszystkich do oceny, tak tak regulamin czytać trzeba. Ale samo to że nie oceniacie blog.pl to po co ogłaszacie się u nas na blogach? Trochę pomyśleć przy następnym razie wam chyba nie zaszkodzi.. / Carness.blog.pl

      Usuń
  2. Kiedy następna ocena ? :)

    OdpowiedzUsuń

Wyrażając swoje zdanie odnośnie naszych ocen liczymy na kulturę osobistą. Nie piszemy tu po to by robić wam na złość - piszemy po to, by pomagać innym w ulepszaniu ich blogów.