Bądź pochwalony, przybyszu!

Ta jama królicza wyrosła w ziemi tak niespodziewanie, prawda? Przerażony spadałeś długi czas między tykającymi zegarami i innymi dziwacznymi rzeczami. 'Zjedz mnie!', 'wypij mnie!' - cóż za bzdury? Obruszyłeś się zapewne. Chcesz stąd wyjśc? A nie zwiedzisz jej najpierw? Skoro tu trafiłeś, prawdopodobnie za własnym szczęściem, lub za zaproszeniem żaby dwornej! Nie czekaj, przyjmij zaproszenie, czekaliśmy na ciebie! Ciężko się odnaleźc? Obok, przy naszym Drogowskazie, widnieje słowniczek wytyczony słowami "Białe róże pomalowane na czerwono" - już wszystko będzie dla ciebie jasne! Ale pamiętaj! Od Ciebie zależy, czy Rokrocznia spisze twe mienie, czy Królowa Kier zetnie cię o głowę!

sobota, 16 marca 2013

011. Odmowa: http://ala-alaaaa.blogspot.com/

Na partię krokieta u Królowej Kier została zaproszona Kocham patrzeć się na cb z bloga http://ala-alaaaa.blogspot.com/.
  ---------------------------------------------------------------------------------
- Kolejny intruz na naszym terenie! - zakomunikował jeden z nadwornych posłańców. - Cóż za brak wychowania! Czy moi poddani naprawdę nie mają za grosz kultury? - jęknęła, wznosząc ręce do góry w geście oczekiwania pomsty od nieba. - Chyba czas zastosować drastyczniejsze metody. - nastąpiła chwila ciszy. - Skrócić o głowę!
  ---------------------------------------------------------------------------------
Jestem załamana. Do tej pory udało mi się wystawić jedynie dwie oceny. Co się z Wami dzieje? Regulamin przewyższa Wasze możliwości czy jak? Błagam, nie zmuszajcie mnie więcej do pisania odmów. 
A powód typowy, brak reklamy ocenialni.

10 komentarzy:

  1. No sory memory, ale to jest po prostu żałosne. Skoro choćby ja i Rubinowe Wino mogłyśmy przeczytać regulamin i się do niego zastosować, to dlaczego inni go po prostu olewają?! Za grosz szacunku dla regulaminów...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauważyłam, że blog.onet.pl nie podlega ocenie, ale zostałam zaproszona w komentarzu na moim blogu. "Poza tym blog z dzisiejszej oceny zgłosił się sam. Bez mojego komentarza.", nie jest to prawda.

    „Mości państwo z blogostwa gardan.blog.onet.pl zaproszeni zostali na Wariacki Podwieczorek z wzniosłej reprymendy samej Królowej Kier! Zerkną w cne oczęta najwyższej władczyni, wymienią słów kilka z Białym Królikiem i przy Alicji przejrzą się w lśniących łuskach Żaberzwłoka. Uwaga, uwaga, sądzony będzie Walet Kier! Ufni krajobrazem Krainy Czarów, wgłąb króliczej nory zajrzą najwyżsi, zatańczą kadryl z homarami – och! Któż ciastka skradł?! – tu i tam prosiak i pieprz, w dymie fajki rada Gąsienicy, aż nadejdzie świadectwo Alicji!
    Od twego blogostwa zależy, czy zapiszesz się w kronikach Rokroczni, czy zostaniesz ścięty o głowę! Odważysz się zagrac w krokieta z nadwornymi Asami i Dzisiątkami?
    http://wariacki-podwieczorek.blogspot.com„ <---- Kot Dziwak

    Twój blog został dodany do kolejki. Zostaniesz poinformowana gdy ocena będzie już napisana :)
    http://www.wariacki-podwieczorek.blogspot.com <-- Królowa Kier / gardan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może jednak Cię odwiedziłam, lecz jak już mówiłam kilkakrotnie jest to mój błąd i przepraszałam za niego już 1000 razy, więc dajcie spokój.

      Usuń
    2. Nie mam za to pretensji, ale w notce odrzucającej ocenę mojego bloga zostałam posądzona jakby o jakąś zbrodnię, że nie czytam regulaminu. Uwierz, nie jest to miłe. / gardan

      Usuń
    3. Tak samo nie jest miłe gdy ktoś olewa naszą pracę.

      Usuń
    4. Czyli ja was olewam ?! Zostałam zaproszona, więc się zgłosiłam, myślałam, że może regulamin ulegnie zmianie. Bo skoro zapraszacie do oceny, kogoś kogo nie oceniacie, a potem mówicie, że on nie szanuje Waszej pracy no to przepraszam bardzo -,-

      Usuń
  3. Kiedy następna ocena???

    OdpowiedzUsuń
  4. a co mam zrobić abym była oceniona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo was przepraszamy za ten chwilowy "kryzys" na ocenialni. Każda z nas ma wiele na głowie, ale jestem pewna, że niedługo ruszymy z miejsca ;)
      ~Kot Dziwak~

      Usuń

Wyrażając swoje zdanie odnośnie naszych ocen liczymy na kulturę osobistą. Nie piszemy tu po to by robić wam na złość - piszemy po to, by pomagać innym w ulepszaniu ich blogów.